silverado goldmines (867737)
So sieht es aus aber auf die Zahlen und das update der letzten Reporte warten wir ja eh.
Erinnert Ihr Euch noch als das Symbol slglf.ob sich geändert hatte ?
Das war damals eine Warnung die Unterlagen einzureichen, aber das wurde dann ja auch umgehend gemacht.
Wenn einer Silverado ein wenig in den Hintern tritt damit sie endlich die Schätzung auf den Tisch legen bin ich doch heilfroh und für den Fall das sie es dann doch nicht in den nächsten Tagen machen.....
gehen wir halt nicht in der Kneipe ein Bier trinken in der wir noch nie waren und so schnell nicht hinwollten aber die Schätzung kommt und mit ein wenig Glück bedeutet das dann......*hihihi*
Ich wette das Burns & Co. in den ersten Augenblicken ein Tänzchen gemacht haben und dachten das sie vielleicht doch noch mal eine Chance bekommen das hier zu überleben aber die vorsichtige Formulierungsweise von unserem Freund lässt den Schluss zu das sich die erste Freude bereits eingetrübt hat.
Spannung !!! :)
was für ein Sauladen bzw. Abzockerladen diese Klitsche ist.
Ich hab in meiner Börsenzeit noch nie eine so miese und undurchsichtigee
Firmenpolitik bzw. Vorgehen gesehen. Das als unseriös zu bezeichnen, ist noch ne Untertreibung.
Du schaust doch nach eigener Aussage nur ab und zu mal vorbei und bist nicht investiert und auch nicht groß interessiert, also was kümmert es Dich ?
Wenn alles besser wäre, wäre es besser und wir wären "weiter oben" eingestiegen als wir es sind.
Du musst stark sein aber ich habe die Firma in den letzten Jahren ganz gut kennengelernt und ich finde es hätte besser laufen können aber bei den ganzen Nebenkriegsschauplätzen die von diversen "anders-interessierten" aufgemacht werden kann man sich nicht um Alles kümmern.
Jahre wurde nicht gefördert, dann wurde wieder angefangen. Wir sind auf dem Weg. Das ist schon was... Schau einfach auf die Marktkap. dann ahnst Du wie weit es nach oben gehen kann...
Steige ein oder besser Cover Deine geshorteten Aktien. Es ist ein guter Zeitpunkt.
Vancouver, BC, Canada: May 17, 2008 (Silverado - OTCBB: SLGLF/ Frankfurt: SLGL). Silverado Gold Mines Ltd. announces that it was the subject of a cease trade order by the British Columbia Securities Commission ('BCSC'), dated May 13, 2008.
The Executive Director of the BCSC ordered that trading in Silverado cease in the province of British Columbia until the company files material change reports, together with previously disseminated news releases concerning its disclosure of gold mineral resources on its Alaska properties.
More specifically, the Executive Director (BCSC) ordered that trading in the securities of Silverado cease until :
1. "Silverado files a news release and material change report disclosing a material change to gold mineral resources on its Alaskan properties". (This pertains to Silverado's Investor Facts Sheet of July 27, 2007, posted on the company's website.)
2. "Silverado files a news release and material change report disclosing the results of a preliminary assessment for gold on its Alaskan properties." (This requires the company file with the BCSC a material change report together with a copy of its previously disseminated news release issued April 16, 2008.)
3. "Silverado files a news release and material change report disclosing an inferred mineral resource and the results of a preliminary assessment for stibnite on its Alaskan properties." (This requires the company file with the BCSC a material change report together with a copy of its previously disseminated news release issued May 5, 2008.)
4. "Silverado files a news release and material change report disclosing the Memorandum of Understanding, and files the Memorandum of Understanding." (This requires the company file with the BCSC a material change report together with a copy of its previously disseminated news release issued December 22, 2006, in relation to the company's green fuel project.)
5. "Either:
1. Silverado files a preliminary prospectus and prospectus in the required form for the Distributions, and the Executive Director issues receipts for the preliminary prospectus and prospectus, or
2. Silverado files Reports of Exempt Distribution, if Silverado relied on exemptions from the registration and prospectus requirements of the Act for Distributions that were available to it and require a Report of Exempt Distribution."
The company, and its legal counsel, are presently preparing the necessary documentation for filing, including Reports of Exempt Distribution, to satisfy the concerns of the BCSC, and anticipate that a further corrective news release will be issued in the immediate future.
Contact Information - Silverado Gold Mines Ltd.
SILVERADO GOLD MINES LTD.
Mailing Address:
Suite 1820 - 1111 West Georgia St
Vancouver, British Columbia
Canada V6E 4M3
Trading Symbols:
OTC BB - SLGLF
FRANKFURT - SLGL
§www.silverado.com
Telephone: (604) 689-1535,
Facsimile: (604) 682-3519
Investor Relations: E-mail: ir@silverado.com
Media Relations: E-mail: jay@silverado.com
Toll Free: 1-800-665-4646
(Canada and USA only)
und/oder die USA Coal to liquid Technologie brauchen oder nicht sondern nur wann sie es zugeben und dann auch fördern. Wenn ich mir alle News (allgemein) durchlese und immer und immer wieder auf die gleichen Bedenken stoße von Leuten die nicht im Ansatz so viel darüber wissen, wie wir dann bleibt immer ein Gedanke am Ende übrig und der ist, wenn dieses Verfahren WIRKLICH klappt, ist Silverado die erste und die letzte Firma die erfolgreich sein wird.
Es dauert wirklich lange aber wenn ich Euch versprechen könnte das diese Aktie in 25 Jahren bei 100.- € steht, wäre das dann eine Anlage wert ?
http://www.n-tv.de/..._OelEngpaesse_absehbar/210520080216/967611.html
dann mein Grab bepflanzen können.
Für die Produktion in einer kürzeren Zeit wäre ich schon dankbar.
Gruß
J.
Wenn, dann geht es hier sehr sehr viel schneller, aber eben gesagt wenn!
Ich bin schon seit 2 Jahren hier investiert und das nicht zu knapp denn ich glaube das man in Zukunft einfach nicht an dieser Technologie vorbei kommt . . .
Das hier ist meine Rente und das ist gut so . . .
Gruß an alle Invest.
WND Exclusive HEAT OF THE MOMENT
31,000 scientists reject 'global warming' agenda
'Mr. Gore's movie has claims no informed expert endorses'
Posted: May 19, 2008
8:51 pm Eastern
By Bob Unruh
© 2008 WorldNetDaily
More than 31,000 scientists across the U.S. – including more than 9,000 Ph.D.s in fields such as atmospheric science, climatology, Earth science, environment and dozens of other specialties – have signed a petition rejecting "global warming," the assumption that the human production of greenhouse gases is damaging Earth's climate.
...
The late Professor Frederick Seitz, the past president of the U.S. National Academy of Sciences and winner of the National Medal of Science, wrote in a letter promoting the petition, "The United States is very close to adopting an international agreement that would ration the use of energy and of technologies that depend upon coal, oil, and natural gas and some other organic compounds."
...
House Republicans Unveil Energy Agenda
By Daniel W. Reilly
May 21, 2008
(The Politico) House Republicans unveiled their energy policy agenda Wednesday morning on the steps of the Capitol, hoping to put a spate of bad headlines behind them and seize the upper hand on a critical issue, as gas prices once again hit record highs.
...
$200 a Barrel or Bust: the Oil Price Spike
May 21, 2008 05:06 PM ET | James Pethokoukis | Permanent Link
A few thoughts on the spike in oil prices:
...
7) Don't forget about coal. As a recent JPMorgan report looks at "the cost of various coal-to-liquid technologies, along with a selection of other alternatives, factoring in the cost of carbon dioxide sequestration and cost of carbon permits.... [The report] shows that coal-to-liquid technologies—and there are a number of promising technologies beyond the current Fischer-Tropsch method used in South Africa—become economically competitive, make a reasonable return on investment, when oil prices reach $110 per barrel. The global reserves for this fuel are massive and better aligned geographically with the demand for such fuel."
...
Lasst die lebenden Toten ruhig weiter bashen, bald schlagen wir ihnen den Kopf von den Schultern und dann sind sie Geschichte. *g*
Wisst Ihr wie man ein Monster tötet ? Man schaut ihm tief in die Augen, lässt es heran kommen und nutzt dann seine Chance. Monster tötet man nur wenn man keine Angst vor ihnen hat.
Hey Burns, kiss my ass (and learn german). -I anticipate 160.- $ in the next 25 years. not 25.- $. *bwahahaaaaaaa*
Er lebt in Toronto CA, evtl. auch in Québec das bedeutet es ist dort gerade 6:30 zum Zeitpunkt seines Postings (UTC -5) das ist recht früh für ihn, ungewöhnlich früh...
Schlechte Menschen schlafen schlecht, scheint was dran zu sein.
Ach ja, zwischen seinem Vorletztem und letztem Posting liegen gerade einmal 6h...
Was für ein armes Schwein. Verbrechen lohnen nicht Burnsi !
Irgendwie habe ich ein gutes Gefühl... *ggg*
http://www.dailyrecord.com/apps/pbcs.dll/...80522/OPINION02/805220302
Crisis requires visionary leader
After the Allied bombers prevented Hitler's access of the Romanian oil fields, Hermann Goering set forth a plan to use synthetic fuel to move their armies and fly their planes. They utilized the Fischer-Tropsch technology, in use as early as 1938.
Woodchips, anthracite coal, ignite coke and even peat moss was used in 1942 by Germany. Unfortunately, this Fischer-Tropsch technology is not used today except for a facility in South Africa. The U.S. has more than a quarter of the world's supply of coal. Unfortunately, the oil barons have a stranglehold on our politicians. Today, the politicians are bent on using and wasting a food source, such as corn and grains, as a source for alternate fuel. If we wait for Washington to come up with a solution, we are doomed.
When oil hits $150 a barrel, we are finished financially. We could easily construct five hydrogenation plants throughout the country and begin the coal to liquid process. So-called NIMBYs would raise their heads in protest of any such construction anywhere. Of course our government would insist that they run any such projects, which would further exasperate the problem. So, the only solution appears to be that we must change the political mindset come November. New ideas in Washington. Problem is we just don't see any candidate with such foresight.
JIM MCCLAIN
Whippany
www.futurecoalfuels.org/news.asp
U.S. Military Launches
Alternative-Fuel Push
Dependence on Oil
Seen as Too Risky;
B-1 Takes Test Flight
By YOCHI J. DREAZEN
May 21, 2008; Page A1
Gruß
J.
Umjubelt hier einen Titel der keinen Boden findet, und monat für monat einen cent nach dem anderen abgibt!
Wie hier die Leute angemacht werden die was negatives skeptisches zu diesem Titel schreiben!
Sorry man kann hier nix positives schreiben schaut man mal auf die Kurs entwicklung!
Welch Phantasien und Verschwörungen hier seitens SWay beschrieben werden ist doch einfach nur zum lachen...
100$ Kursziel ins Spiel zu bringen bei 900mio. Aktien??? absolut nicht den schuss gehört.....
Vielleicht findest Du ja
- die paar Nuggets die Silverado gefunden hat werden nun genutzt um am Goldpreisansteig partizipieren zu können
- das mit dem Greenfuel ist nur ein toller Name und das ist trotz des Ölpreisansteigs sowieso zu teuer (die Vergasung von Kohle zu Öl)
- oder der Chef bereichert sich eh nur, bezieht ein fettes Gehalt seit vielen Jahren und es passiert nix
such Dir was aus
ob das die Aktie auch aufwertet
damit einem der Kurs mal endlich wieder Freude bereitet?
upgrading der Aktie wäre mir lieber!
Ausbau
Erweiterung
Höherbewertung
Höhereinstufung
Höherstufung
Kampfwertsteigerung
Veredelung
Aber weisst Du was, wir haben in den letzten Monaten, teilweise Jahren so viel mitgemacht und ertragen auch eine ganze Station von Deinen kann uns jetzt nicht mehr rausdrängen.
Geh zu Hause und sagte Deinem Ziehpappa das er den Öl-Preis unter 50.- drücken soll und den Goldpreis unter 500.- $ DANN hat er eine reelle Chance uns noch mal gefährlich zu werden und bis dahin....
Hasta la vista, baby !
Für den einen läuft die Zeit gegen ihn, für den anderen läuft sie für ihn...
*bwahaaaaaaaaa*
Die Leute geben dir auch noch nen gut analysiert dafür, haben die den button für guter witz verfehlt?????????
Eine Verschwörung bei einer kleinen Firma mit nem Kurswert von 0,048$ HALLO aufwachen HALLO
Viel Spass....
Sag mal kommst Du aus Toronto und spielst Hockey ? *bwaaaahaaaaa*