silverado goldmines (867737)
Ganz schön fix diese Amis, was ? ;-)
Gr., ZN
Kennt jemand die genauen Koordinaten ?
Würde gern mal über google earth nachsehen. Evtl. sieht man Garry beim Groundbreaking ;-).
yep,, only the surface,, just think,, we will have a huge bank account to go with many fuel project on our own...hhheeeee,, also, big money will look at slglf in a new light.. hhee ya know this may be the biggest find in north america since 1849.. hhhheeee
This stock will be back to the old highs of $ 10.00 dollars a share in no time. this news release is more than significant. I have a friend that mines gold for a living , he said it's the real mccoy�
my guess is some big mining co will offer garry a deal to mine it at no expense to him and silverdao will get the lionshare, or he does it himself, either way we are ( as I have been saying all along ) all going to be very wealthy.
be sure your train is loaded�
My interpretation is like this: you smell a big strong flavor of a Chinese food in the air, but you have not seen the sign of "Happy china" restourant. Sorry for my poor analogy.�
hay you guy's interpret anyway you want,, but the bottom line is over 5 oz gold per yard, ton of dig, 9% atimony, per yard, ton,, five mile long,, now that is dynamite news, how many tons in 5 miles??? how rich will it get, how deep??also this just on one site!
DAVE- SILVERADO GOLD NEWS
THE INDICATIONS ARE THAT THE GOLD AND ANTIMONY FLOWED ALL THE WAY THROUGH THE FRACTURED ROCK, FINDING ITS WAY TO THE TOP SURFACE OF THE GROUND.
ODDS ARE VERY GOOD THAT ONCE DRILLING THE LODE SOURCE BEGANS, THEY WILL FIND GOLD RUNING DEEP BELOW THE SURFACE. GOLD VIENS NORMALLY RUN VERY DEEP BELOW GROUND AS THE CASE WITH S. AFRICA GOLD MINES WHICH RUN FROM 2-3 MILES DEEP UNDERGROUND.
THESE ARE EXCELLENT RESULTS FOR SILVERADO TO BUILD UPON AND WILL RAISE THE EYEBROWS OF MANY GOLD BUGS AND ANALYSTS. I'M SURE SILVERADO'S OFFICE WILL BE SWAMPED WITH PHOE CALLS TOMORROW AS THE NEWS SPEADS ACROSS THE WIRES. DAVE- SILVERADO GOLD NEWS
THE INDICATIONS ARE THAT THE GOLD AND ANTIMONY FLOWED ALL THE WAY THROUGH THE FRACTURED ROCK, FINDING ITS WAY TO THE TOP SURFACE OF THE GROUND.
ODDS ARE VERY GOOD THAT ONCE DRILLING THE LODE SOURCE BEGANS, THEY WILL FIND GOLD RUNING DEEP BELOW THE SURFACE. GOLD VIENS NORMALLY RUN VERY DEEP BELOW GROUND AS THE CASE WITH S. AFRICA GOLD MINES WHICH RUN FROM 2-3 MILES DEEP UNDERGROUND.
THESE ARE EXCELLENT RESULTS FOR SILVERADO TO BUILD UPON AND WILL RAISE THE EYEBROWS OF MANY GOLD BUGS AND ANALYSTS. I'M SURE SILVERADO'S OFFICE WILL BE SWAMPED WITH PHOE CALLS TOMORROW AS THE NEWS SPEADS ACROSS THE WIRES.
GOLD & ANTIMONY IN THEM DAR MOUNTAINS !!!
THE FINAL COUNT DOWN !!!
THE BEGINNING OF SOMETHING VERY BIG, "SOLOMON'S SHEAR"
(excerpt)
6.4 FOOT (5 m) CONTINUOS CHIP SAMPLE GRADING 5.22 OUNCES GOLD PER TON
(side note; I'm sure that means 6.4 feet across surface)
http://www.silverado.com/august082007/http://...ado.com/august082007/
MY PERSONAL OPINION,
THIS INDICATES THAT THE GOLD AND ANTIMONY, FLOWED ALL THE WAY THROUGH THE FRACTURED ROCK TO THE TOP GROUND SURFACE.
SILVERADO CAN START MINING RIGHT FROM THE TOP SURFACE WORKING THEIR WAY DOWN INTO THE GROUND !!
ODDS ARE VERY GOOD THAT ONCE DRILLING THE LODE SOURCE BEGANS, THEY WILL FIND GOLD RUNING DEEP BELOW THE SURFACE.
GOLD VIENS NORMALLY RUN VERY DEEP BELOW GROUND AS IS THE CASE WITH S. AFRICA GOLD MINES WHICH RUN FROM 2-3 MILES DEEP.
SILVERADO ALREADY HAS THE INFRASTRUCTURE IN PLACE, ROADS, POWER, CAMP, WORK FORCE AND EQUIPMENT IN PLACE !!
WHO SAYS SILVERADO NEEDS A PARTNER TO HELP MINE THIER 100% OWNED PROJECT !
BYE-BYE NAKED SHORTIES !!!
Frage mich nur wo die ganzen Basher heute sind, nicht einer am schreiben ? Sie werden doch nicht etwa ??? *fg*
und grad wird wohl gewartet, bis es sich wieder füllt.
Sorry, aber für mich sieht das nicht nach dem Beginn einer Aufwärtsbewegung aus.
Gruß ka-el
Die Zeit spielt nun auf jeden Fall für uns. Wenn interessiert wonach es jetzt gerade aussieht ?
Garrys Finger am Drucker könnte auch viele zur Zurückhaltung gebracht haben.
Dieses zyklische rauf und runter nervt eh, wenn man wie ich die Welle nicht reiten kann.
Obwohl heute kein Kursfeuerwerk stattfindet sollte es doch nach und nach noch in diesem Jahr wieder Richtung 0,16$ gehen. Es sei den die Bohrergebnisse sind nur ein fake.
Ich hoffe auf "Großanleger", die sich erstmal richtig informieren und in ein paar Tagen ordentlich zulangen und nicht direkt von Garry bedient werden.
Es bleibt spannend.
Die Zeit ist auf unserer Seite...
nur die Ruhe. et läuft.
wir schieben 2 gute News nach... um den Boden bei 0,08$ zu stärken!
Aber man überlege wie man den Kurs drücken kann wenn man 44mill.St. aufgespaltet in den Markt schiebt! so sieht es für mich aus(meine Meinung)
den wer verdient derzeit geld bei 0,08$ zu verkaufen??? wer... der jenige der die Aktien drucken kann und über zweite und dritte wieder vertickt!
Burns? naked short hin und her! wären die beiden Aktienvermehrungen nicht gewessen, würde wir einen boden bei 0,13-0,16$ haben!
over und out
Naked shorter drucken auch Aktien. Da sind mir die von Anselmo aber lieber...
Immer diese Skepsis... ;)
Die einzige News die dem Kurs was bringen würde, wäre eine Art Rückkaufprogramm, aber das ist ja utopischer als Fördergelder oder eine fette Goldader.
Nee, nee, nee, hier machste was mit.
Gute Nacht !